Problēmas ar pasūtījumu

Tu vari atcelt savu pasūtījumu, ja līdz brīdim, kad Tu sazinies ar mums, tas vēl nav nosūtīts. Kad pasūtījums ir nosūtīts, Tu vari tikai gaidīt, līdz tas ieradīsies, lai to varētu atgriezt mums.

Ja Tavā pasūtījumā kaut kas iztrūkst, Tavas rotaslietas ir brāķētas vai arī Tu saņēmi salauztas rotaslietas, lūdzu, sazinies ar mums, pievienojot ziņai foto vai video ar problēmu. Kontaktinformāciju saziņai Tu atradīsi zemāk.

Nepieciešama papildu palīdzība?

Lūdzu, nosūti mums e-pastu, norādot visu būtisko informāciju, tostarp Tava pasūtījuma informāciju, e-pasta adresi un bojāto preču foto vai video.

Vai nosūti mums ziņu

Mēs atbildam uz visām ziņām 24 stundu laikā no pirmdienas līdz piektdienai. Uz visām nedēļas nogalē saņemtajām ziņām atbildam nākamajā darba dienā.