Noteikumi

Notiek ielāde...

Bodymod vienmēr cenšas piegādāt iedvesmojošas rotas identitātes ekspresijai gan Tev, gan citiem, kuri ir ieinteresēti pīrsingu rotaslietās. Mēs neciešam garus un garlaicīgus juridiskos tekstus, tādēļ mēs centāmies šo daļu padarīt pēc iespējas vieglāk saprotamu.

Piegāde un Apstrāde

Mēs cenšamies nosūtīt Tavu pasūtījumu 24 stundu laikā. Tas attiecas uz visām standarta darba dienām.
Mēs tiecamies piedāvāt Tev visatbilstošākās piegādes iespējas. Uzklikšķinot uz šīs saites, Tu varēsi aplūkot piegādes metodes un to paredzamos piegādes laikus. Atlasīt vēlamo piegādes metodi Tu varēsi pasūtījuma noformēšanas laikā.
Ņem vērā, ka piegādes metodēm ir dažādi “apstrādes beigu laiki”, un mēs vienmēr cenšamies noteikt to prioritāti tā, lai savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk varētu saņemt maksimāli lielāks skaits klientu. Ar "apstrādes beigu laiku" ir domāts tas, ka dažādie piegādes pakalpojumu sniedzēji no mūsu noliktavas sūtījumus savāc individuālos laikos. Līdz ar to mēs izmeklējam, iepakojam un nosūtām pasūtījumus tā, lai lielāko daļu sūtījumu piegādātu ar katru no piedāvātajiem pakalpojumu sniedzējiem, tādā veidā efektīvāk apkalpojot gan Tevi, gan citus.

Ņem vērā, ka, lai apstrādātu un nosūtītu Tavu pasūtījumu, mums ir nepieciešams apstiprinājums par veiksmīgu maksājumu no Tevis izvēlētā maksājumu pakalpojumu sniedzēja. Parasti apstiprinājums tiek saņemts pāris sekunžu laikā, tomēr ņem vērā, ja tas prasīs ilgāk par vienu stundu, mūsu sistēma automātiski atcels Tavu pasūtījumu.

* Standarta darba dienas ir tās dienas, kurās mūsu noliktava ir atvērta un sūtījumus no tās savāc dažādi pārvadājumu operatori. Noliktava ir atvērta no pirmdienas līdz piektdienai ar izņēmumiem, kurus Tu vari aplūkot, klikšķinot uz šīs saites.

Personas informācijas datu apstrāde

Lai Tu no Bodymod veikala varētu veikt pasūtījumus, mums vispirms būs nepieciešams no Tevis saņemt tam nepieciešamo informāciju. Tavu e-pastu, lai mēs varētu Tev nosūtīt pasūtījuma apstiprinājumu, kā arī ir Tavu adresi, uz kuru nogādāt pasūtītās preces. Tā ir standarta prasība, kura ļauj mums veikt precīzu Tava pasūtījuma apstrādi. Lai Tu varētu veikt savu pirmo pasūtījumu mūsu tīmekļa vietnē, izveidot kontu nav nepieciešams. Tomēr, ja Tev tas nav, iepērkoties mūsu vietnē, konts tiks izveidots automātiski un Tev uzreiz tiks nosūtīta ziņa akreditācijas datiem.
Savā kontā Tu varēsi pārvaldīt savus datus, kuru dzēšanu Tev ir tiesības pieprasīt jebkurā laikā.
Tomēr mēs Tev iesakām saglabāt kontu, jo tam ir zināmas priekšrocības. Tas ļaus Tev izsekot savus pasūtījumus, atvieglos klientu atbalsta komandas darbu un ļaus Tev pārvaldīt jaunumu abonēšanu. Turklāt, tas neizmaksās Tev ne centu.

Papildus Tevis sniegtajai informācijai mēs izmantojam arī sīkdatnes, lai apkopotu datus par Tavām darbībām mūsu vietnes pārlūkošanas laikā. Sīkdatnes galvenokārt tiek izmantotas, lai veicinātu precīzu un pilnvērtīgu vietnes darbību. Bez sīkdatnēm nebūtu iespējams saglabāt informāciju, piemēram, par to, kādas preces atrodas Tavā iepirkumu maisā. Turklāt, mēs tās izmantojam, lai analizētu lietotāju mijiedarbību ar mūsu vietni, uzlabotu tās lietojamību, kā arī, lai optimizētu un pielāgotu reklāmas. Tātad – nav, par ko raizēties. Visbeidzot, tās ir nepieciešamas, lai novērstu krāpšanu. Tas tiek paveikts ar automatizētas krāpšanas noteikšanas un novēršanas sistēmas palīdzību, kura izvērtē potenciālos riskus un ar kontu saistītās problēmas.

Mēs rūpējamies, lai Tavi personas dati tiktu apstrādāti likumīgi, godprātīgi un Tev pārredzamā veidā. Tāpēc vēlamies Tevi informēt par to, ka, Tev piekrītot tādām sīkdatnēm kā Google, Facebook, Snapchat, Pinterest un TikTok, mēs, iespējams, minētajām trešajām personām nodosim noteiktu informāciju. Tādos gadījumos savāktie personas dati pirms to nodošanas tiks šifrēti (<hashed>). Šifrējot datus ar jaukšanas procesa (hashing) palīdzību, tiek nodrošināts, ka mēs ar Taviem datiem nekad nedalīsimies cilvēkiem nolasāmā formātā, tādējādi saglabājot to aizsardzību. Parasti šie dati ir Tavs vārds un uzvārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, kā arī informācija par iegādātajām precēm un to iegādes laiks.
Tomēr, tāpat kā visos citos interneta veikalos, mums dažkārt ir nepieciešams nodot datus nešifrētā veidā. Piemēram, ja mums ir jānodod Tava informācija pasta pakalpojumu sniedzējam, kuru Tu izvēlējies pasūtījuma piegādei, vai arī izmeklēšanas gadījumā, kurā pēc pieprasījuma Tavi pārdošanas dati būtu jānodod policijai. Šie personas datu apstrādes noteikumi ir jāievēro visiem likumīgiem un atbildīgiem tiešsaistes uzņēmumiem.

Tādēļ vari uzelpot, jo Tavi personas dati un informācija tiek uzglabāti drošībā. Mēs uzglabājam tikai mums nepieciešamos datus. Piekļuve šiem datiem ir pieejama tikai tam personālam, kuram to izmantošana ir būtiska. Tavi personas dati netiek atklāti trešajām personām, bez Tavas piekrišanas, tādēļ vari būt drošs - mēs nepieļausim to, lai kāds cits varētu skatīt vai izmantot Tavus datus. Dati un šo datu rezerves kopijas serverī tiek glabātas šifrētā veidā, kas atbilst VDAR regulas prasībām.

Ja vēlies uzzināt, kādus no Taviem datiem mēs uzglabājam, lūdzu, sazinies ar mums, un mēs Tev labprāt palīdzēsim.

Preču atgriešana, sūdzības un defekti

Iepērkoties Bodymod, Tev automātiski tiks piemērots 100 dienu atteikuma tiesību periods. Preču atgriešanas periods tiek aprēķināts, sākot no tās dienas, kurā Tu saņēmi pasūtījumu.

Neatver preces iepakojumu

Higiēna ir viena no Bodymod galvenajām prioritātēm, tādēļ mēs nekad nepārdosim tās preces, kuras ir bijušas kāda cita klienta rokās. Visas mūsu preces tiek nosūtītas caurspīdīgos, plānos, aizplombētos iepakojumos, tā nodrošinot, ka Tu nekad nesaņemsi rotu, kura ir atradusies svešinieka pīrsingā. Ņem vērā mūsu stingros, ar higiēnu saistītos noteikumus, jo, ja atvērsi kādu no aizplombētajiem maisiņiem, tajā esošo preci Tu atgriezt nevarēsi. Tas pats attiecas arī uz to, ja jebkādā veidā būsi modificējis iepakojumu. Pirms iepakojuma atvēršanas vienmēr pārliecinies, ka vispirms esi to rūpīgi pārbaudījis. Mēs ceram, ka Tu saproti iemeslus mūsu stingrajai drošības politikai, tāpat kā mēs saprotam to, ka Tu nevēlētos nēsāt rotas, kuras ir aizticis kāds cits.
Tev, protams, ir divu gadu tiesības sūdzēties par preci, kā arī, saskaņā ar ES vadlīnijām, ir obligātā sešu mēnešu garantija.
Ja, saņemot produktu, pirms tā iepakojuma atvēršanas Tu konstatē kādu problēmu, ir svarīgi to dokumentēt un sazināties ar mums. Nekavējoties nosūti mums paziņojumu, jo pretējā gadījumā, ja 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas nebūsi ziņojis par konstatētajām problēmām, mēs uzskatīsim, ka prece ir piegādāta tās oriģinālajā izskatā, bez jebkādiem defektiem.

Kā atgriezt preci

Ja vēlies atgriezt pirkumu, lūdzu seko šajā saitē minētajiem norādījumiem. Izvēloties atgriezt preci, rūpīgi pārdomā to, kādā veidā Tu to nosūtīsi atpakaļ. Atkārtoti neizmanto iepakojuma maisiņu/kastīti, kurā saņēmi preci. Tas ir paredzēts tikai vienreizējai lietošanai, kuru pēc atvēršanas būtu jāizmet ārā. Burbuļplēves un tās produkti nav piemēroti vairākkārtējai izmantošanai, līdz ar to nespēs atkārtoti nodrošināt pilnvērtīgu piegādi.
Lai atgrieztu preces, vienmēr izvēlies lietot jaunu un drošu aizsargiepakojumu. Atturies no plānu papīra aplokšņu lietošanas, jo tās nav pietiekami drošas. Labi polsterētas kartona kastes parasti ir vislabākais risinājums.
Ja atgrieztā prece transportēšanas laikā tiek bojāta, mēs to nevarēsim pieņemt. Tā vietā par nodarītajiem bojājumiem Tev nāksies ierosināt lietu pret pārvadātāju. Ņem vērā, ka, atgriežot preces, Tu kā klients vienmēr esi atbildīgs par preces atgriešanas izmaksām, kā arī par tās apdrošināšanas un izsekošanas nodrošināšanu.

Zaudējumu atlīdzināšana

Preču atgriešanas gadījumā mūsu pienākums ir zaudējumu atlīdzību vienmēr pārskaitīt uz to kontu, no kura tika saņemta apmaksa par preci. Tas nozīmē, ka mēs nevaram mainīt bankas konta numuru, uz kuru tā tiks nosūtīta. Atlīdzība tiek apstrādāta aptuveni piecu darba dienu laikā, un tās saņemšana var ilgt no dažām minūtēm līdz nedēļai. Tas būs atkarīgs no Tava izvēlētā apmaksas veida un Tavas bankas.
Līdzko tā tiks apstrādāta, Tu saņemsi e-pasta ziņojumu ar kredītvēstuli. Ja kāda iemesla dēļ e-pasta paziņojums nav pienācis, Tu varēsi kredītvēstuli aplūkot arī savā Bodymod kontā. Gadījumā, ja neesi saņēmis nekādu informāciju paratgriezto preci, lūdzu, pārbaudi izsekošanas kodu. Ja atgrieztās preces piegāde ir bijusi veiksmīga, lūdzu, pagaidi, pirms iepriekš minētais laiks nav pagājis. Pārbaudi mūsu vietnē savu lietotāja kontu, lai noskaidrotu, vai ir tikusi izdota kredītvēstule. Diemžēl, ja neesam vēl saņēmuši atgriezto preci, mēs nevarēsim nekādā veidā paātrināt tās piegādes procesu.

Atlīdzība par piegādi

Ir dažas detaļas, kas būtu jāņem vērā attiecībā uz atlīdzību par piegādi:

  • Ja saņēmi pasūtījumu, izmantojot kādu no mūsu standarta piegādes metodēm, tad izlemjot atgriezt visu pirkumu, Tev būs tiesības pieprasīt saņemt pilnu atlīdzību par savu pasūtījumu, ieskaitot arī sākotnējās piegādes izmaksas. Tomēr, ja standarta piegādes vietā izvēlējies citu pasūtījuma nosūtīšanas metodi, tad mēs nevarēsim Tev atlīdzināt sākotnējās piegādes izmaksas.
  • Ja esi nolēmis atgriezt dažas no iegādātajām precēm, Tev būtu jāņem vērā bezmaksas piegādei nepieciešamais limits, gadījumā, ja, pamatojoties uz kopējo pasūtījuma vērtību, Tu ieguvi atlaidi vai bezmaksas piegādi. Var gadīties, ka, atņemot no sākotnējās pasūtījuma kopsummas atpakaļ nodoto preču summu, kopējā pasūtījuma vērtība nesasniegs bezmaksas piegādei nepieciešamo limitu. Tādā gadījumā atlaide vai bezmaksas piegāde vairs nav spēkā un līdz ar to Tev būs jāapmaksā sākotnējā piegādes cena.

Kā jau minēts iepriekš, preču atpakaļnodošanas gadījumā izmaksas par pasūtījuma piegādi no Tavas adreses līdz mūsu noliktavai būs jāsedz Tev pašam, līdz ar to tās netiks atlīdzinātas.

Preces ar defektiem

Gadījumā, ja problēma radīsies pēc aizplombētā iepakojuma maisiņa atvēršanas, mēs izskatīsim un rīkosimies ar minēto problēmu tā, kā ar jebkuru citu sūdzību par preci. Tomēr ņem vērā, ka mēs nesedzam galīgā lietotāja izraisītos bojājumus, turklāt, mēs nevarēsim Tev palīdzēt arī tajā gadījumā, ja pazaudēsi uzgali vai jebkādu citu preces daļu.

Tev ir jāpārliecinās par to, ka neskrūvē uzgaļus/slēdžus pārāk cieši vai arī pārāk vāji. Mēs neuzņemamies nekādu atbildību, ja neuzmanīgas apiešanās rezultātā Tu salauzīsi savu rotaslietu vai arī nozaudēsi kādu tās detaļu.

Gadījumā, ja esi saņēmis bojātu preci, neatgriez to, pirms nebūsi sazinājies ar mūsu klientu atbalsta komandu. Mums vienmēr vispirms būs jāapstiprina bojāto vienumu atgriešana. Ja mēs saņemsim bojātu preci, kuru mūsu komanda nav iepriekš apstiprinājusi, mēs uzskatīsim, ka bojājumi radās preces atgriešanas laikā, un tādējādi, atgrieztā prece nekvalificēsies naudas atmaksai. Tādā situācijā atlīdzība netiks piemērota.

Sūdzības

Ja vēlies iesniegt sūdzību saistībā ar mūsu lēmumiem vai saņemto klienta atbalstu, lūdzu, iesniedz lietu izskatīšanai SIT (Strīdu izšķiršana tiešsaistē) centrā. Tā ir ES regulēta iestāde, kura šādos gadījumus objektīvi izvērtē un izskata sūdzības. Lai gan mēs nevēlētos, ka lieta tiktu izšķirta iepriekš minētajā veidā, mūsu pienākums ir Tev norādīt uz visām strīdu risināšanas iespējām.

Neizpildāmie pasūtījumi

Klienta pienākums ir nodrošināt, ka mums vienmēr ir norādīta pareizā piegādes adrese un ka šī adrese pilnībā atbilst izvēlētā pasta pakalpojuma vadlīnijām. Pārbaudīt adreses pareizību būtu vēlams jau pasūtījuma noformēšanas laikā, jo pēc tā nosūtīšanas parasti nav iespējams veikt izmaiņas. Turklāt, Tava pastkastīte nedrīkst būt aizsegta, nedz arī pārpildīta tā, ka tajā nebūs iespējams ievietot sūtījumu. Uz tās ir jābūt norādītai pilnai adresei, kā arī saņēmēja vārdam un uzvārdam.
Ja pasūtījumu nav bijis iespējams piegādāt vai arī Tu kāda iemesla dēļ to nevarēji saņemt pasta dienestā, tad sūtījums tiks atgriezts mums un mēs, diemžēl, nevarēsim to pieņemt kā klienta atgrieztu preci. Tas ir tādēļ, ka piegādes uzņēmums par atgriešanu iekasēs papildus maksu. Līdz ar to, mums būs jāatceļ Tavs pasūtījums, izņemot pasta izdevumus. Pasta izdevumi par standarta sūtījumu ir 10 EUR un 29 EUR par ekspress sūtījumiem. Mēs pasūtījumu varam nosūtīt Tev atkārtoti. Tomēr ņem vērā to, ka Tev tādā gadījumā būs jāsedz šīs piegādes izdevumi, kā arī maksa, kuru iekasēs pasta pakalpojumu sniedzējs par atpakaļnosūtīšanai paredzētā sūtījuma apstrādi (parasti šī summa ir vienāda ar piegādes maksu).

Pasūtījums un apmaksa

Mēs cenšamies darīt visu iespējamo, lai atvieglotu maksājuma veikšanas procesu. Turklāt, mēs cenšamies Tevi nodrošināt ar pēc iespējas vairākām, Tev atbilstošām apmaksas iespējām, izmantojot jaunākās maksājumu tehnoloģijas, kas procesu padara maksimāli ātrāku un drošāku. Tas nozīmē, ka mēs cieši sadarbojamies ar lielākajiem maksājumu sniedzējiem Eiropā, lai nodrošinātu Tevi ar visaugstākās kvalitātes norēķinu drošību.
Ja izvēlēsies maksāt ar kredītkarti, nauda no Tavas kartes netiks noņemta, kamēr pasūtījums netiks nosūtīts. Ja izvēlēsies kādu no citiem piedāvātajiem maksājumu veidiem, ņem vērā, ka ir iespējama papildmaksa, kura tiks norādīta pasūtījuma noformēšanas laikā. Nosacījumi par pakalpojuma papildmaksu ir individuāla vienošanās starp Tevi un izvēlēto norēķinu pakalpojuma sniedzēju. Ja Tev ir kādi jautājumi saistībā ar maksājumu, kas ir veikts ar trešo pušu norēķinu sniedzēju starpniecību (piemēram, par rēķiniem, nodokļiem vai arī citiem, ar maksājumiem saistītajiem jautājumiem), lūdzu, sazinies ar viņiem.

Informācija par preci

Mēs cenšamies Tev sniegt pēc iespējas detalizētāku un precīzāku informāciju par visiem mūsu piedāvātajiem produktiem. Mēs uzskatām, ka, sniedzot Tev visu nepieciešamo informāciju, Tu pirms pirkuma veikšanas varēsi pieņemt pārdomātu lēmumu. Ņem vērā, ka lielākajai daļai preču ir detalizēts produkta, kā arī tehniskais apraksts. Šo papildus informāciju ir iespējams aplūkot, uzklikšķinot uz vēlamā produkta attēla.
Izstrādājumi no tādiem materiāliem kā tērauds tiek izgatavoti ar lielu precizitāti, tādēļ tikai ļoti retos gadījumos var sanākt, ka mēs sniegsim maldinošu tehnisko informāciju par rotām, kas ir izgatavotas no šādiem materiāliem. Tomēr, lūdzu, ņem vērā, ka dažkārt nelielas atšķirības un variācijas ir iespējamas, turklāt, tas attiecas arī uz visiem dabisko materiālu izstrādājumiem.
Mēs arī esam cilvēki, tādēļ zini, ka cenšamies darīt visu, kas ir mūsu spēkos, lai Tev sniegtā informācija atbilstu patiesībai. Ja Tev ir kādi jautājumi vai arī, ja Tev šķiet, ka no mūsu puses ir notikusi kļūda, lūdzu, nevilcinies ar mums sazināties.