Noteikumi

Mēs, Bodymod, vienmēr cenšamies piegādāt patiesi iedvesmojošas rotas identitātes ekspresijai gan Jums, gan citiem, kuri ir ieinteresēti ķermeņa rotaslietās. Mēs neciešam garus un garlaicīgus juridiskos tekstus, tādēl mēs centāmies šo daļu atstāt pēc iespējas vieglāk izlasāmu.

Piegāde un Apstrāde

Mēs cenšamies nosūtīt Jūsu pasūtījumu 24 stundu laikā. Tas attiecas uz visām standarta darbadienām.
Mēs tiecamies Jums piedāvāt pēc iespējas vispiemērotākās piegādes iespējas. Noklikšķinot uz šīs saites, Jūs varēsiet aplūkot šīs iespējas un, kādi ir to paredzētie piegādes laiki. Atlasīt vēlamo piegādes veidu Jūs varat apmaksas sadaļā.
Ņemiet vērā, ka dažādajiem piegādes veidiem ir dažādi “apstrādes pārtraukšanas laiki”, un mēs vienmēr cenšamies noteikt to prioritāti tā, lai maksimāli lielāks skaits klientu varētu saņemt savus pasūtījumus pēc iespējas ātrāk. Ar apstrādes pārtraukšanas laiku tiek domāti dažādie nosūtīšanas pakalpojumu sniedzēji, kuri savāc sūtījumus no mūsu noliktavas individuālos laikos. Līdz ar to, mēs sameklējam, iepakojam un nosūtām pasūtījumus tā, lai pēc iespējas ātrāk tiktu piegādāta lielākā daļa sūtījumu ar katra no piedāvāto pakalpojumu sniedzēja palīdzību, līdz ar to efektīvāk apkalpojot gan Jūs, gan citus.

Ņemiet vērā, ka, lai mēs varētu apstrādāt un nosūtīt Jūsu pasūtījumu, mums ir nepieciešama Jūsu izvēlētā maksājumu sniedzēja atļauja. Parasti tam ir jānotiek dažu sekunžu laikā, tomēr ņemiet vērā, ka mūsu sistēma automātiski atcels Jūsu pasūtījumu, ja tas prasīs ilgāku laiku un netiks veikts vienas stundas laikā.

* Standarta darbadienas ir tās dienas, kad mūsu noliktava ir atvērta un no tās dažādi piegādes operatori savāc sūtījumus. Attiecīgi tās ir no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot tos atzīmētos datumus, kurus Jūs varat apskatīt, dodoties uz šeit norādīto saiti.

Personas informācijas datu apstrāde

Lai Jūs varētu veikt pasūtījumu Bodymod, mums ir nepieciešams saņemt noteiktu informāciju. Tāpat kā mums ir nepieciešams Jūsu e-pasts, lai mēs varētu Jums nosūtīt apstiprinājumu par pasūtījumu, tā arī Jūsu adrese ir būtiska, lai mēs varētu Jums nosūtīt preces. Šāds pieprasījums ir standarts, un tas ļauj mums veikt precīzu Jūsu pasūtījuma apstrādi. Lai varētu veikt pirmo pasūtījumu mūsu tīmekļa vietnē, Jums nav nepieciešams izveidot kontu, tomēr, ja Jums tāda nav, iepērkoties mūsu vietnē, konts tiks izveidots automātiski. Pēc tā izveides pieteikšanās akreditācijas dati tiks Jums nosūtīti automātiski.
No šī konta Jūs varēsiet pārskatīt datus, ar kuriem esat dalījušies, un Jūs jebkurā laikā varēsiet tos izdzēst. Jūs varat ar mums sazināties, uzklikšķinot uz šīs saites.
Tomēr mēs iesakām Jums saglabāt kontu, jo tam ir zināmas priekšrocības. Ar to Jūs varēsiet izsekot līdzi saviem pasūtījumiem, vienkāršot klientu atbalstu un tas arī ļaus kontrolēt ar jaunumiem saistīto abonementu. Un Jums tas neko neizmaksās.

Papildus Jūsu sniegtajai informācijai mēs izmantojam sīkdatnes - tās ļauj mums izsekot līdzi Jūsu uzvedībai mūsu vietnes pārlūkošanas laikā. Sīkdatnes galvenokārt tiek izmantotas, lai veicinātu precīzu un pilnvērtīgu vietnes darbību. Bez sīkdatnēm nebūtu iespējams saglabāt informāciju, piemēram, par to, kādas preces atrodas iepirkumu maisā. Turklāt mēs tās izmantojam, lai analizētu lietotāju mijiedarbību ar vietni, uzlabotu tīmekļa vietnes lietojamību, kā arī, lai optimizētu un pielāgotu reklāmas. Tātad - nav, no kā baidīties.
Visbeidzot, tās ir nepieciešamas, lai novērstu krāpšanu. Tas tiek veikts ar automatizētas krāpšanas noteikšanas un novēršanas sistēmas palīdzību, kura izvērtē potenciālos riskus un ar kontu saistītas problēmas.

Tādēļ variet uzelpot, jo Jūsu dati tiek uzglabāti drošībā. Tiek uzglabāti tikai mums nepieciešamie dati, un tie ir pieejami tikai tiem darbiniekiem, kuriem tas ir būtiski un nepieciešami, un bez Jūsu piekrišanas šie dati netiek atklāti trešajām personām. Līdz ar to, varat būt droši - mēs nepieļausim to, lai kāds cits varētu skatīt vai izmantot Jūsu datus. Jūsu dati tiek uzglabāti un dublēti šifrētos serveros, kas pilnībā atbilst VDAR regulai.

Ja Jūs vēlaties uzzināt, kādus no Jūsu datiem mēs uzglabājam, lūdzu sazinieties ar mums un mēs labprāt Jums palīdzēsim..

Preču atgriešana, sūdzības un defekti

Iepērkoties Bodymod, Jums automātiski tiks piemērots 100 dienu atgriešanas periods. Atgriešanas periods tiek aprēķināts, sākot no tās dienas, kurā saņemsiet pasūtījumu.

Neatveriet preces iepakojumu

Higiēna ir viena no Bodymod galvenajām prioritātēm, tādēļ mēs nekad nepārdosim tās preces, kuras ir atradušās kāda cita klienta rokās. Visas mūsu preces tiek nosūtītas caurspīdīgos, plānos, aizplombētos iepakojumos, tā nodrošinot, ka Jūs nekad nesaņemsiet rotu, kura ir atradusies svešinieka pīrsingā.
Ņemot vērā mūsu stingros, ar higiēnu saistītos noteikumus, ja atvērsiet kādu no aizplombētajiem maisiņiem, tajā esošo preci Jūs atgriezt nevarēsiet. Tie paši noteikumi attiecas uz iepakojumiem, kurus esat jebkādā veidā pārveidojuši. Pirms iepakojuma atvēršanas vienmēr pārliecinieties to rūpīgi pārbaudīt. Mēs ceram, ka Jūs saprotat iemeslus mūsu striktajai drošības politikai, tāpat kā mēs saprotam to, ka Jūs nevēlētos nēsāt rotas, kuras ir aizticis kāds cits.
Jums, protams, ir divu gadu ilgas tiesības sūdzēties par pašu produktu, kā arī obligātā sešu mēnešu garantija, saskaņā ar ES vadlīnijām.
Ja, saņemot produktu, Jūs konstatējat kādu problēmu, ir svarīgi to dokumentēt un sazināties ar mums pirms maisiņa atvēršanas. Nekavējoties nosūtiet mums paziņojumu, jo pretējā gadījumā, ja 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas Jūs nebūsiet ziņojuši par konstatētajām problēmām, mēs uzskatīsim preci par piegādātu pilnīgā darba kārtībā.

Kā atgriezt preci

Ja vēlaties atgriezt pirkumu, lūdzu sekojiet šajā saitē Ja vēlaties atgriezt pirkumu, lūdzu sekojiet šajā saitē minētajiem norādījumiem. Ņemiet vērā, ka, ja esat izvēlējies atgriezt preci atpakaļ, rūpīgi pārdomājiet to, kā Jūs to nosūtīsiet. Atkārtoti neizmantojiet iepakojuma maisiņu/kastīti, kurā bijāt saņēmuši preces. Tās ir paredzētas tikai vienreizējai lietošanai, kuras pēc to atvēršanas, būtu jāizmet ārā. Burbuļplēves un tās produkti nav piemēroti vairākkārtējai izmantošanai, līdz ar to nespēs atkārtoti nodrošināt drošu piegādi.
Lai atgrieztu preces, vienmēr izvēlieties lietot jaunu un drošu aizsargiepakojumu. Atturieties no plānu papīra aplokšņu lietošanas, tās nav pietiekami aizsargājošas. Labi polsterētas kartona kastes ir parasti vislabākais risinājums.
Ja atgrieztā prece tās transportēšanas laikā tiek bojāta, mēs nevarēsim to pieņemt. Tā vietā Jums nāksies ierosināt lietu pret pārvadātāju par nodarītajiem bojājumiem. Ņemiet vērā, ka, atgriežot preci, Jūs kā klients vienmēr esat atbildīgs par atgriešanas izmaksām, kā arī par apdrošināšanu un preces izsekošanu.

Zaudējumu atlīdzināšana

Preču atgriešanas gadījumā mūsu pienākums ir vienmēr sniegt zaudējumu atlīdzību uz to avotu, no kura tika saņemta apmaksa. Tas nozīmē, ka mēs nevaram mainīt ar atlīdzinājumu saistīto bankas kontu. Atlīdzība tiek apstrādāta aptuveni piecu darbadienu laikā - no brīža, kad ir veikta atlīdzība, tās saņemšana var prasīt no dažām minūtēm līdz nedēļai. Tas ir atkarīgs no izvēlētā apmaksas veida un Jūsu bankas.
Līdzko Jūsu atlīdzība tiks apstrādāta, Jūs saņemsiet e-pasta paziņojumu ar kredītvēstuli. Ja kaut kāda iemesla dēļ e-pasta paziņojums nav pienācis, Jūs varēsiet skatīt kredītvēstuli arī savā Bodymod kontā.
Gadījumā, ja neesat saņēmis nekādu informāciju par Jūsu atgriezto preci, lūdzu pārbaudiet izsekošanas kodu. Ja atgrieztās preces piegāde ir tikusi veikta, tad lūdzu ļaujiet iepriekš minētajam laikam iztecēt. Pārbaudiet mūsu vietnē savu lietotāja kontu, lai noskaidrotu, vai kredītvēstule ir tikusi izdota.
Diemžēl, ja nesaņemsim atgriezto preci, mēs nevarēsim nekādā veidā paātrināt tās piegādes procesu..

Atlīdzība par piegādi

Ja pasūtīsiet savas preces, izmantojot kādu no mūsu standarta piegādes metodēm, preces pilnīgas atgriešanas gadījumā, Jums būs tiesības pieprasīt saņemt pilnu atlīdzību par pasūtījumu, kā arī, ieskaitot sākotnējās piegādes izmaksas. Tomēr, ja esat izvēlējies citu nosūtīšanas metodi standarta piegādes vietā, mēs Jums par sākotnējās piegādes izmaksām atlīdzināt nevarēsim.
Kā jau minēts iepriekš, izmaksas par piegādi, atgriežot preci no Jums līdz mūsu noliktavai, būs jāsedz Jums pašiem, līdz ar to, tās netiks atlīdzinātas.

Preces ar defektiem

Ja problēma radīsies pēc aizplombētā iepakojuma maisiņa atvēršanas, mēs izskatīsim un rīkosimies ar minēto problēmu tā, kā ar jebkuru citu standarta sūdzību par preci. Tomēr ņemiet vērā, ka mēs nesedzam tiešā lietotāja izraisītos bojājumus, turklāt mēs nevarēsim Jums palīdzēt arī tajā gadījumā, ja pazaudēsiet uzgali vai jebkādu citu preces daļu.

Jums ir jāpārliecinās par to, ka neskrūvējat uzgaļus/slēdžus pārāk cieši vai arī pārāk vāji. Neuzmanīgas apiešanās rezultātā var gadīties, ka Jūs salauzīsiet savas rotaslietas, vai arī nozaudēsiet uzgali, par ko mēs atbildību nenesam.

Gadījumā, ja esat saņēmis bojātu preci, neatgrieziet to, pirms nebūsiet sazinājies ar mūsu klientu atbalsta komandu. Lai Jūs varētu atgriezt bojāto lietu, ir jāveic apstiprināšanas procedūra. Ja mēs saņemsim bojātu preci, kuru mūsu komanda nav iepriekš apstiprinājusi, mēs uzskatīsim, ka bojājumi radās preces atgriešanas laikā, un tādējādi, tā nevar tikt kvalificēta kā likumīgi atgriezta prece. Tādā situācijā atlīdzība netiks piemērota.

Sūdzības

Ja vēlaties iesniegt sūdzību par mūsu lēmumiem un atbalstu, lūdzu iesniedziet savu lietu izskatīšanai SIT (Strīdu izšķiršana tiešsaistē) centrā. Tā ir ES regulēta iestāde, kura šādos gadījumus objektīvi izvērtē un izskata sūdzības. Lai gan mēs nevēlētos, ka lieta tiktu izšķirta iepriekš minētajā veidā, mūsu pienākums ir Jums norādīt uz visām strīdu risināšanas iespējām.

Neizpildāmie pasūtījumi

Klienta pienākums ir nodrošināt, ka mums vienmēr ir norādīta pareizā nosūtīšanas adrese un, ka šī adrese pilnībā atbilst izvēlētā pasta pakalpojuma vadlīnijām. Tas būtu jāizdara pasūtījuma veikšanas laikā, jo pēc tā nosūtīšanas nebūs iespējams veikt izmaiņas. Tas nozīmē, ka Jūsu pastkastīte nedrīkst būt pārpildīta tā, ka tajā nebūs iespējams ievietot sūtījumu. Uz tās ir jābūt norādītai pilnai adresei, kā arī saņēmēja vārdam un uzvārdam.
Ja pasūtījumu nav iespējams piegādāt, vai arī Jūs kaut kāda iemesla dēļ nevarat to saņemt pasta dienestā, kā rezultātā sūtījums tiek mums atgriezts, mēs diemžēl nevarēsim pieņemt to kā standarta atgriešanu. Tas ir tādēļ, ka piegādes uzņēmums par atgriešanu iekasēs papildus maksu. Līdz ar to, mums būs jāatceļ Jūsu pasūtījums, atskaitot pasta izdevumus. Pasta izdevumi ir EUR 7 par standarta sūtījumu un EUR 29 par ekspress sūtījumiem.

Pasūtījums un apmaksa

Mēs cenšamies padarīt apmaksas plūsmu pēc iespējas vieglāku. Mēs arī cenšamies Jums nodrošināt pēc iespējas vairāk atbilstošas maksājuma iespējas, izmantojot jaunākās maksājumu tehnoloģijas, lai padarītu procesu pēc iespējas raitāku un drošāku. Tas nozīmē, ka mēs cieši sadarbojamies ar lielākajiem maksājumu sniedzējiem Eiropā, tā nodrošinot Jūs ar visaugstākās kvalitātes norēķinu drošību.
Ja izvēlēsieties maksāt ar kredītkarti, mēs neatskaitīsim no Jūsu kartes samaksu tik ilgi, kamēr pasūtījums netiks nosūtīts. Ja izvēlēsieties kādu no citiem piedāvātajiem apmaksu veidiem, ņemiet vērā, ka ir iespējama papildmaksa, kura tiks norādīta pasūtījuma apmaksas laikā. Nosacījumi par pakalpojuma papildmaksu ir individuāla vienošanās starp Jums un izvēlēto norēķina pakalpojuma sniedzēju. Ja Jums ir kādi jautājumi saistībā ar maksājumu, kas ir veikts ar trešās puses norēķinu sniedzēja starpniecību (piemēram, rēķini, nodokļi vai arī citi ar maksājumiem saistīti jautājumi), lūdzu, sazinieties ar viņiem.

Informācija par preci

Mēs cenšamies Jums sniegt pēc iespējas rūpīgāku un precīzāku informāciju par mūsu piedāvātajiem produktiem. Mēs uzskatām, ka, sniedzot Jums visu nepieciešamo un detalizēto informāciju, to pārskatot, Jūs varēsiet pieņemt pārdomātu lēmumu pirms pirkuma veikšanas. Ņemiet vērā, ka lielākajai daļai preču ir detalizēts produkta, kā arī tehniskais apraksts, kuru Jūs variet aplūkot zem cilnes ar nosaukumu “Papildu informācija”.
Izstrādājumi no tādiem materiāliem, kā tērauds, tiek veidoti samērā precīzi, un ļoti retos gadījumos var sanākt, ka mēs nejauši sniegsim par to maldinošu informāciju. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka dažkārt nelielas atšķirības un variācijas ir iespējamas, un tas attiecas uz visiem organisko materiālu izstrādājumiem.
Mēs arī esam cilvēki, tāpēc ziniet, ka cenšamies darīt visu, kas ir mūsu spēkos, lai Jums sniegtā informācija atbilstu patiesībai. Ja Jums ir kādi jautājumi vai arī Jums liekas, ka mūsu pusē ir notikusi kļūda, lūdzu nevilcinieties ar mums sazināties.