BODYMOD NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI
Mēs, Bodymod, vienmēr piedāvājam iedvesmojošus stila papildinājumus Tev un ikvienam, kam interesē ķermeņa rotas. Taču mums nepatīk gari un garlaicīgi juridiskie teksti. Mēs centāmies izveidot šo daļu īsu un viegli saprotamu.
VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
Šo tīmekļa vietni pārvalda un tā pieder uzņēmumam Blue Monkeys In Space Ltd. Visā vietnē termini "Bodymod", "mēs", "mūs" un "mūsu" attiecas uz Blue Monkeys In Space Ltd. Piekļuve šai vietnei un tās izmantošana, kā arī produkti, funkcijas un pakalpojumi, kas pieejami šajā vietnē (kopā saukti "Pakalpojumi"), ir pakļauti šiem noteikumiem. Izmantojot Pakalpojumus, Tu piekrīti visiem Noteikumiem un nosacījumiem, kurus mēs laiku pa laikam varam atjaunināt. Tu pērc preces mūsu tīmekļa vietnē kā privātpersona, ja vien rakstiski nav panākta cita vienošanās. Ja vēlies iegādāties preces no mums kā profesionālis/uzņēmums, aicinām sazināties ar mūsu Klientu atbalsta dienestu, rakstot uz [email protected], lai saņemtu plašāku informāciju.
UZŅĒMUMA IDENTITĀTE
Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta
E-pasts: [email protected]
Uzņēmuma reģistrācijas numurs: C 94794
VAT-ID: MT26944223
PASŪTĪJUMA VEIKŠANA
Lai veiktu pasūtījumu, Tev ir jābūt derīgai maksājumu metodei, kuru mēs pieņemam. Ja pēc pasūtījuma pieņemšanas rodas neparedzētas grūtības vai tiek iegūta neapmierinoša kredīta informācija par maksātāju, mums ir tiesības atcelt apstiprināto pasūtījumu un tikt atbrīvotiem no atbildības.
Veicot pasūtījumu šajā vietnē, Tu apstiprini, ka visa mums sniegtā informācija ir patiesa un precīza, ka Tu esi likumīgs pasūtījuma veikšanai izmantotās maksājumu metodes lietotājs un ka pasūtījuma izmagsu sekšanai pietiek līdzekļu.
Veicot pasūtījumu, Tu saņemsi e-pasta vēstuli, kas apstiprina, ka mēs esam saņēmuši Tavu pasūtījumu. Šis e-pasts kalpo tikai informatīvs apstiprinājums, un tas nav uzskatāms par pasūtījuma apstiprinājumu. Līgums starp mums par preču iegādi tiek noslēgts tikai tad, kad mēs esam iekasējuši maksu no Tevis izvēlētās maksājuma metodes.
CENAS UN PREČU PIEEJAMĪBA
Mūsu cenas ir norādītas mūsu tīmekļa vietnē. Laiku pa laikam mēs mainīsim tīmekļa vietnē norādītās cenas, taču tas neietekmēs iepriekš spēkā stājušos līgumus. Cenas ietver PVN, kur tas ir piemērojams, taču neietver piegādes izmaksas.
Lai gan mēs darām visu iespējamo, lai pārliecinātos, ka visa informācija, detaļas, cenas, apraksti un noliktavas krājumu apmērs, kas tiek atainots Bodymod, ir pareizs, tomēr var gadīties kļūdas. Ja mēs pamanīsim kļūdu, mēs informēsim Tevi cik drīz vien iesējams un parasti piedāvāsim risinājumu, par kuru varam vienoties. Ja mēs jau esam saņēmuši apmaksu, taču mums nepieciešams veikt naudas atgriešanu, mēs atgriezīsim to uz Tevis izmantoto maksājumu metodi.
MAKSĀJUMS
Saņemot Tavu pasūtījumu, mūsu Maksājumu Pakalpojumu Sniedzēji veic Tavas maksājumu metodes standarta autorizācijas pārbaudi, lai pārliecinātos, ka pasūtījuma izpildei ir pietiekami daudz līdzekļu. Kad šī autorizācija ir pabeigta, Tavs pasūtījums būs gatavs komplektēšanai un iepakošanai. Tava maksājumu metode tiks debetēta, kolīdz pasūtījums ir gatavs izsūtīšanai no mūsu noliktavas. Ja Tu maksā ar debetkarti, maksājums parasti tiks rezervēts Tavā kontā saskaņā ar Tavas kartes noteikumiem, līdz brīdim, kad mēs fiksēsim vai noraidīsim maksājumu.
Bodymod pieņem tikai tās maksājumu metodes, kas norādītas pasūtījuma apmaksas pēdējā lapā.
Veicot pasūtījumu Bodymod, Tavs maksājums ir drošs un pilnībā šifrēts, izmantojot SSL un pasaules līmeņa maksājumu pakalpojumu sniedzējus, tādēļ Tev ne par ko nav jāuztraucas.
PIEGĀDE
Mēs piegādājam visas preces drošā iepakojumā. Veicot pasūtījuma apmaksu, Tu vari izvēlēties piegādes metodi. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no Tava pasūtījuma izmēra un piegādes nosacījumiem. Mēs sedzam visas piegādes laikā radušos preces bojājumu izmaksas un parasti nosūtām Tev aizstājējpreci, ja nepieciešams. Ja saņemot preci Tu tai konstatē problēmu, ir svarīgi, lai Tu to dokumentētu un sazinātos ar mums pirms atver preces iepakojumu. Ja 14 dienu laikā pēc preces saņemšanas Tu nebūsi ziņojis ne par kādām problēmām ar preci, mēs uzskatīsim, ka prece ir piegādāta pilnīgā darba kārtībā.
Izsūtīšanas laiks var atšķirties atkarībā no preču pieejamības, taču mēs cenšamies izsūtīt Tavu pasūtījumu 24 stundu laikā. Tas attiecas uz visām parastajām darba dienām*. Jebkurš prognozētais vai norādītais piegādes laiks var būt atkarīgs no neparedzētiem kavējumiem, par kuriem mēs neesam atbildīgi.
Ņem vērā, ka piegādes metodēm ir dažādi piegādes beigu laiki. Mēs vienmēr prioritizējam tos, lai lielākā daļa klientu saņemtu savas paciņas ātri. Ar piegādes beigu laiku mēs saprotam to, ka dažādi piegādes pakalpojumu sniedzēji saņem paciņas mūsu noliktavā dažādos laikos. Tādēļ mēs komplektējam un iepakojam pasūtījumus tā, lai ar katru piegādes pakalpojumu sniedzēju nosūtītu pēc iespējas vairāk paciņu, tādējādi apkalpojot Tevi un citus cik ātri vien iespējams.
NEPIEGĀDĀJAMI PASŪTĪJUMI
Klienta atbildība ir pārliecināties, ka mums ir tikusi norādīta pareiza piegādes adrese un ka piegādes adrese pilnībā atbilst izvēlētā piegādes pakalpojumu sniedzēja vadlīnijām. Tev šī informācija ir jānorāda veicot pasūtījumu. Parasti tas nav iespējams, taču, ja Tu pamani kādas kļūdas, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinies ar mūsu klientu atbalsta komandu.
Tavai pastkastei jābūt brīvi pieejamai un tukšai, lai tajā ietilptu paciņa. Uz tās jābūt pilnībā norādītai adresei un parasti arī saņēmēja vārdam.
Pieņemsim, ka pasūtījumu nav bijis iespējams piegādāt vai arī Tu to nesaņēmi norādītajā saņemšanas vietā jebkādu iemeslu dēļ un tādēļ tas ticis atgriezts atpakaļ pie mums. Šādā gadījumā mēs, diemžēl, nevaram pieņemt to kā standarta atgriešanu. Tas ir tāpēc, ka piegādes uzņēmums iekasēs no mums par atgriešanu papildu maksu. Šādā gadījumā mums jāatceļ Tavs pasūtījums, atskaitot no tā atpakaļnosūtīšanas summu. Parasti standarta sūtījumiem atpakaļnosūtīšanas pasta izdevumi ir 10€, bet eksprespasta sūtījumiem - 29€. Mēs varam Tev nosūtīt pasūtījumu atkārtoti. Taču Tev vajadzēs maksāt piegādes maksu, lai mēs to varētu nosūtīt atkārtoti, kā arī maksu, ko piegādes pakalpojumu sniedzēji iekasē no mums par atpakaļnosūtīšanas apstrādi (parasti tā ir tāda pati kā piegādes maksa).
*Mūsu noliktava strādā parastajās darba dienās un dažādi piegādes pakalpojumu sniedzēji saņem pakas mūsu noliktavā. Darba dienas ir no pirmdienas līdz piektdienai, atskaitot datumus, kas norādīti šajā saitē.
PREČU DEFEKTI
Ja pēc aizzīmogotā iepakojuma atvēršanas rodas problēma, mēs to izskatīsim kā parastu sūdzību par preci un centīsimies Tev palīdzēt vislabākajā iespējamajā veidā. Taču mēs nesedzam lietotāja radītos bojājumus, kā arī nevaram Tev palīdzēt, ja Tu pazaudē bumbiņu, aizdari vai jebkuru citu preces daļu. Tev jāpārliecinās par to, ka Tu neuzskrūvē bumbiņas/aizdares pārāk stipri vai pārāk vāji. Tādējādi Tu vari salauzt rotu vai pazaudēt kādu tās daļu, par ko mēs nevaram būt atbildīgi.
Ja Tu saņem bojātu preci, veic tās atgriešanu tikai pēc tam, kad esi sazinājies ar mūsu klientu atbalsta komandu un saņēmis apstiprinājumu. Bojātu preču atgriešanai vienmēr jābūt iepriekš apstiprinātai. Ja mēs saņemam bojātu preci, kuru mūsu komanda nav iepriekš apstiprinājusi, mēs pieņemam, ka tā ir tikusi bojāta atpakaļsūtīšanas laikā, par ko esi atbildīgs Tu, un attiecīgi uzskatām to par bojātu.
ATTEIKUMA TIESĪBAS (ATGRIEŠANAS POLITIKA)
Tev ir likumā noteiktās tiesības atcelt un atgriezt pasūtījumu 14 dienu laikā pēc tā saņemšanas jebkura iemesla dēļ un bez pamatojuma. Bet, tā kā mēs ticam saviem produktiem un vēlamies, lai Tu būtu pārliecināts, ka esi apmierināts ar savu preci, mēs esam pagarinājuši šo atgriešanas termiņu līdz 100 dienām no piegādes datuma.
ATTEIKUMA TIESĪBU IZŅĒMUMI
Lielākā daļa mūsu preču tiek piegādātas individuāli aizzīmogotos maisiņos. Tādējādi mēs varam garantēt to, ka neviens cits cilvēks pirms Tevis šo produktu nav lietojis. Ja Tu bojā vai jebkā citādi ietekmē aizzīmogoto maisiņu, atteikuma tiesības nav spēkā.
Mēs ceram, ka Tu saproti, kādēļ mums ir tik strikta politika, jo Tu noteikti nevēlētos nēsāt rotas, kuras pirms Tevis ir lietojis kāds cits, jo tas var būt ļoti nopietns veselības apdraudējums.
KĀ ATCELT PASŪTĪJUMU
Tu vari atcelt pasūtījumu un darīt mums to zināmu, sniedzot skaidru ziņu, kurā apstiprini, ka vēlies atcelt pasūtījumu. Tu vari nosūtīt mums vēstuli vai e-pastu, informējot par savu vēlmi atcelt pasūtījumu, uz Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Germany, vai [email protected]. Tu nevari atcelt pasūtījumu, atsakoties to saņemt. Tu vari izmantot arī juridisko standarta atgriešanas veidlapu, kas norādīta Noteikumu un nosacījumu beigās, taču tas nav obligāti.
JA PRECE IR BOJĀTA
Ja Tev nepieciešama palīdzība ar preci, lūdzu, sazinies ar mums saprātīgā laikā, lai varam rast ātru un Tev pieņemamu risinājumu. Mēs iesakām sazināties ar mums pēc iespējas ātrāk. Tas it sevišķi attiecas uz gadījumu, ja prece tikusi bojāta piegādes laikā. Ja sazināsies ar mums 14 dienu laikā no piegādes datuma, tas vienmēr tiks uzskatīts par saprātīgu laiku.
ATMAKSAS APRĒĶINS
Ja tu atgriez visu savu pasūtījumu, mēs atmaksāsim naudu pilnā apmērā, tai skaitā oriģinālās piegādes izmaksas. Ja Tu izvēlies jebkuru citu piegādes metodi, kas nav standarta piegādes metode (Latvijas Pasts), mēs atmaksāsim tikai atgriezto preču vērtību. Ja Tu atgriez tikai daļu no iegādātajām precēm, mēs neatmaksāsim piegādes izmaksas. Jebkādas atlaides, kuras Tu vari būt pielietojis saistībā ar Tava pasūtījuma specifisko kombināciju, arī var tikt zaudētas un atskaitītas no atmaksas summas, ja atgriez pasūtījumu daļēji. Tas ietver arī bezmaksas piegādi, kas var būt piešķirta saistībā ar pasūtījuma oriģinālo vērtību.
ATGRIEŠANAS IEPAKOJUMS
Esi uzmanīgs, veicot pasūtījuma atpakaļnosūtīšanu. Neizmanto aploksni vai sūtījuma kasti, kurā Tu saņēmi preces. Tās paredzētas tikai vienreizējai lietošanai un tās jāievieto atkritumu šķirošanas konteinerā. Aploksnes nav pietiekami izturīgas vairākām sūtīšanas reizēm un tās izstrādātas, lai pēc vienas lietošanas reizes nonāktu atkritumu šķirošanas konteinerā.
Tādējādi, kad veic preču atgriešanu mums, vienmēr ir labāk izmantot jaunu un drošu aizsargiepakojumu. Lūdzu, neizmanto arī plānas papīra aploksnes, jo tās nepieteikami pasargā preces. Labi polsterētas kartona kastes parasti ir labākais risinājums.
Ja prece tiek mums atgriezta un tā tiek bojāta atgriešanas sūtījuma transportēšanas laikā, mēs nevaram pieņemt atgriešanu. Tā vietā Tev ir jāiesniedz pretenzija pasta dienestam, kuru esi izvēlējies kā sūtītāju. Ņem vērā, ka Tu kā klients vienmēr esi atbildīgs par atpakaļnosūtīšanas izmaksām, kā arī par mums atgriezto preču apdrošināšanu un izsekošanu.
LĪDZEKĻU ATMAKSA
Atmaksājot naudu, mums vienmēr ir pienākums atmaksāt naudu tam avotam, no kura tā saņemta. Tas nozīmē, ka mēs nevaram mainīt bankas kontu, uz kuru tiek pārskaitīta atmaksātā naudas summa. Mēs parasti apstrādājam jebkuru atmaksu piecu darba dienu laikā. No brīža, kad mēs veicam naudas atmaksu līdz brīdim, kad Tu to saņem, var paiet no dažām sekundēm līdz nedēļai. Tas ir atkarīgs no Tavas izvēlētās maksājuma metodes un bankas.
SŪDZĪBAS
Mēs cenšamies darīt mūsu klientus laimīgus. Tādēļ vienmēr vēlamies atrisināt jebkurus strīdus ar Tevi. Lūdzu, nekautrējies dot mums ziņu, ja Tev ir jebkādas sūdzības, ieteikumi vai komentāri. Tu vari arī sazināties ar savu vietējo strīdu izšķiršanas iestādi:
Ja Tu atrodies Eiropas Savienībā nevis Amerikas Savienotajās Valstīs, apmeklē Eiropas Komisijas Strīdu izšķiršanas tiešsaistē vietni. Šo iestādi pārvalda Eiropas Savienība un tā ir objektīva sūdzību izskatīšanas iestāde, kas nodarbojas ar šādām lietām.
SAIŠU VEIDOŠANA UZ BODYMOD
Tu vari veidot saites uz mūsu tīmekļa vietni ar nosacījumu, ka dari to godīgi un nekaitē mūsu reputācijai vai neizmanto to labuma gūšanai. Taču Tu nedrīksti veidot saites tā, lai tās radītu iespaidu par jebkāda veida saistību, apstiprinājumu vai piekrišanu no mūsu puses, ja tādas nav.
Tu nedrīksti veidot saites no tīmekļa vietnes, kura Tev nepieder.
Šo tīmekļa vietni nedrīkst ierāmēt/attēlot nevienā citā tīmekļa vietnē. Mēs paturam tiesības atsaukt atļaujas bez iepriekšēja brīdinājuma.
ATTEIKUMS
Ja Tu pārkāp šos nosacījumus un mēs neveicam nekādas darbības, mums joprojām būs tiesības izmantot savas tiesības un tiesiskās aizsardzības līdzekļus jebkurā citā situācijā, kad Tu pārkāp šos nosacījumus.
PIEEJAMĪBA
Piekļuve šai tīmekļa vietnei ir atļauta uz laiku, un mums ir tiesības atcelt vai grozīt Pakalpojumus bez iepriekšēja brīdinājuma. Mēs neuzņemsimies atbildību, ja kāda iemesla dēļ šī vietne nebūs pieejama jebkurā laikā vai uz kādu laiku. Reizēm mēs varam ierobežot piekļuvi dažām šīs vietnes daļām vai visai vietnei.
Šī vietne satur saites uz citām vietnēm ("Citas vietnes"), kuras mēs nepārvaldām. Blue Monkeys In Space Ltd. nekontrolē Citas vietnes un neuzņemas nekādu atbildību par tām vai par jebkādiem zaudējumiem vai kaitējumu, kas var rasties, Tev tās izmantojot. Uz Citu vietņu izmantošanu attiecas katras šādas vietnes noteikumi.
ATBILDĪBAS ATRUNA
Viss, kas tiek atainots šajā tīmekļa vietnē, tiek darīts bez jebkādām garantijām vai nosacījumiem uz tā precizitāti. Ja vien nav norādīts citādi, mēs un mūsu piegādātāji, satura nodrošinātāji un reklāmdevēji izslēdzam visus nosacījumus, garantijas un citus noteikumus, kas citādi varētu būt netieši noteikti ar likumu, vispārējām tiesībām vai taisnīguma tiesībām, un neesam atbildīgi par jebkādiem zaudējumiem, tostarp, bet ne tikai par jebkādiem tiešiem, netiešiem, izrietošiem, īpašiem, sodāmiem vai nejaušiem zaudējumiem, vai zaudējumiem par lietošanas, peļņas, datu vai citu nemateriālo vērtību zaudējumiem, reputācijas vai nemateriālās vērtības zaudējumiem, reputācijas vai nemateriālās vērtības bojājumiem vai aizstājējpreču iegādes izmaksām, kas radušies saistībā ar šīs vietnes vai Citu vietņu un tajās publicēto materiālu lietošanu, lietošanas neiespējamību, darbību vai kļūmēm, neatkarīgi no tā, vai šādus zaudējumus varēja paredzēt, vai tie radušies līguma, delikta, taisnīguma, restitūcijas, likuma, vispārējo tiesību vai citu iemeslu dēļ. Tas neietekmē Blue Monkeys In Space Ltd atbildību par nāvi vai miesas bojājumiem, kas radušies nolaidības, krāpnieciskas maldināšanas, maldināšanas par būtisku jautājumu vai jebkuras citas atbildības, ko nevar izslēgt vai ierobežot saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
IZVĒLES RĪKI UN PAKALPOJUMI
Mēs varam nodrošināt Tev piekļuvi trešo pušu rīkiem, kurus mēs neuzraugām, nekontrolējam un neietekmējam. Piemēram, tas var iekļaut, bet neaprobežojas ar pakalpojumiem Tava pasūtījuma izsekošanai.
Tu saproti un piekrīti, ka mēs piešķiram Tev piekļuvi šādiem rīkiem tādiem, kādi tie ir, un kādi tie ir pieejami, bez jebkādām garantijām, apliecinājumiem vai nosacījumiem un bez jebkāda apstiprinājuma. Mēs neuzņemamies nekādu atbildību, kas izriet no vai ir saistīta ar Tavu izvēles trešo pušu rīku izmantošanu.
Jebkuru šajā vietnē piedāvāto papildu rīku izmantošanu Tu veic tikai uz savu risku un pēc saviem ieskatiem. Tev vienmēr jāpārliecinās, ka esi iepazinies un piekrīti noteikumiem, ar kādiem rīkus piedāvā trešās puses pakalpojumu sniedzējs(-i).
Nākotnē mēs varam piedāvāt arī jaunus pakalpojumus un/vai funkcijas šajā vietnē (tostarp jaunu rīku un resursu izlaišanu). Uz šādām jaunām funkcijām vai pakalpojumiem arī attiecas šie Noteikumi un nosacījumi.
PIEMĒROJAMAIS LIKUMS
Šos Noteikumus un nosacījumus reglamentē un interpretē saskaņā ar Maltas likumiem.
PERSONĪGĀS INFORMĀCIJAS APSTRĀDE
Lai veiktu pasūtījumu Bodymod, mums par Tevi nepieciešama noteikta informācija. Piemēram, Tava e-pasta adrese, uz kuru nosūtīt pasūtījuma apstiprinājumu, un Tava piegādes adrese, uz kuru piegādās Tevis pasūtītās preces. Šīs ir standarta prasības un tās ļauj mums pareizi apstrādāt un uzskaitīt pārdošanas darījumus. Lai veiktu pirmo pasūtījumu, Tev nav nepieciešams izveidot kontu mūsu vietnē, taču, ja Tev nav konta, tas tiks automātiski izveidots, kad Tu iepirksies mūsu vietnē. Pēc konta izveidošanas piekļuves dati tiek Tev automātiski nosūtīti.
Šajā kontā Tu vari apskatīt visus mūsu rīcībā esošos datus par Tevi un dzēst tos jebkurā laikā.
Taču mēs iesakām paturēt kontu, jo tam ir zināmas priekšrocības. Tas ļauj Tev sekot līdzi saviem pasūtījumiem un atvieglo saziņu ar klientu atbalsta dienestu, kā arī Tu vari kontrolēt savus jaunumu abonementus. Turklāt konta uzturēšana Tev neko neizmaksā.
Papildus Tevis sniegtajai informācijai, mēs izmantojam arī sīkdatnes un sekojam Tavai uzvedībai, apmeklējot mūsu vietni.
Sīkdatnes pamatā tiek izmantotas, lai nodrošinātu tādu vietņu kā mūsējā darbību. Sīkdatnes ļauj atcerēties, kādas preces ir Tavā grozā. Mēs tās izmantojam arī lai analizētu lietotāju uzvedību, uzlabotu vietnes lietojamību un optimizētu reklāmas. Tev nav par ko satraukties.
Visbeidzot, sīkdatnes mums nepieciešamas krāpšanas novēršanai. To nodrošina mūsu automatizētā krāpšanas kontrole, kas mēra riskus un konstatē iespējamās konta problēmas.
Mēs cenšamies būt pilnībā pārredzami attiecībā uz visiem saviem apmeklētājiem. Tāpēc mēs varam pārsūtīt noteiktu informāciju, ja Tu piekrīti noteiktām sīkdatnēm, piemēram, Google, Facebook, Snapchat, Pinterest un TikTok. Dati, kurus mēs pārnesam uz šīm sīkdatnēm, pirms tam tiks maskēti. Īsāk sakot, mēs nekad nedalāmies ar tādiem datiem par Tevi, kurus var izlasīt jebkurš cits. Tavai drošībai mēs šifrējam datus ar hash atslēgu. Šie dati parasti ietver Tavu e-pastu, vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, informāciju par to, ko un kad esi iegādājies.
Tomēr dažkārt mums ir nepieciešams datus nodot nešifrētus. Dažkārt tā var būt nepieciešamība visiem tiešsaistes veikaliem. Piemēram, mums ir jānodod Tava informācija pasta dienestam, kuru esi izvēlējies sava sūtījuma piegādei. Policijas izmeklēšanas gadījumā mums var nākties nodot pārdošanas datus policijai. Šīs daļas nav mūsu kompetencē, un tas tā ir jebkuram tiešsaistes mazumtirgotājam.
Tev jāzina, ka mēs glabājam Tavus datus drošībā. Mēs glabājam tikai to, kas mums ir nepieciešams, un Tavi dati ir pieejami tikai darbiniekiem, kuriem tie ir nepieciešami, un bez Tavas piekrišanas netiek izpausti trešajām pusēm. Tādējādi tikai Tu pilnībā redzēsi vai izmantosi savus datus. Tavi dati tiek glabāti un dublēti šifrētos Eiropas serveros, un tie pilnībā atbilst GDPR prasībām.
Ja vēlies uzzināt, ko mēs par Tevi esam saglabājuši, lūdzu, jebkurā brīdī sazinies ar mums, un mēs labprāt palīdzēsim.
MŪSU TIESĪBAS
Šajā lapā jebkurā laikā Tu vari iepazīties ar Noteikumu un nosacījumu jaunāko versiju.
Mēs paturam tiesības pēc saviem ieskatiem atjaunināt, mainīt vai atcelt jebkuru šo Noteikumu un nosacījumu daļu, publicējot atjauninājumus un izmaiņas mūsu vietnē. Tavs pienākums ir periodiski pārbaudīt, vai nav veiktas kādas izmaiņas. Ja pēc Noteikumu un nosacījumu atjaunināšanas Tu turpini piekļūt mūsu vietnei vai mūsu pakalpojumiem un izmantot tos, tas nozīmē, ka Tu piekrīti šīm izmaiņām.
STANDARTA ATGRIEŠANAS FORMA
"Kam: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Germany
Es/mēs vēlos, lai manam pirkuma līgumam tiktu piemērotas atteikuma tiesības attiecībā uz šādiem produktiem, kas pasūtīti xx/xx-xxxx un saņemti xx/xx-xxxx: (ieraksti produktu nosaukumus). Ar cieņu, (klienta vārds, adrese, pasūtījuma numurs, paraksts, datums)”
Ja Tev ir jebkādi jautājumi par Noteikumiem un nosacījumiem, lūdzu, sūti mums tos uz e-pastu.
Vai Tev vēl ir jautājumi? Vairāk informācijas Tu vari atrast sadaļā Bodymod Support