Palīdzība un informācija
Tu vari sekot līdzi sava pasūtījuma piegādes statusam noklikšķinot uz pogas "Izsekot pasūtījumu" sūtījuma apstiprinājuma e-pastā, kuru Tu saņemsi, kolīdz Tavs pasūtījums tiks izsūtīts. Ja izsekošanas informācija nav atjaunināta pārvadātāja mājaslapā - neuztraucies. Lūdzu, pagaidi vēl dažas dienas, līdz parādīsies atjauninājumi.
Mūsu mērķis ir nosūtīt visus pasūtījumus 24 stundu laikā pēc maksājuma saņemšanas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas. Lūdzu, ņem vērā, ka brīvdienās un svētku dienās mēs esam slēgti.
Piegādes laiks ir atkarīgs no piegādes veida, kuru Tu izvēlējies, noformējot pasūtījumu. Sīkākai informācijai, lūdzu, apmeklē mūsu piegādes informācijas lapu.
Ja Tu veic pasūtījumu uz jebkuru Eiropas Savienības valsti, pēc pasūtījuma iesniegšanas netiks piemērotas papildu izmaksas vai muitas nodokļi. Klientiem, kas veic pasūtījumus no valstīm ārpus ES, pirms pasūtījuma piegādes var nākties maksāt papildu nodokļus vai muitas nodevas.
Lūdzu, uzgaidi dažas dienas. Dažreiz sūtījums tiek piegādāts vēlāk, nekā norādīts izsekošanas informācijā. Iesakām arī sazināties ar saviem kaimiņiem, lai noskaidrotu, vai viņi kļūdas pēc nav saņēmuši Tavu sūtījumu.
Nepieciešama papildu palīdzība?
Lūdzu, nosūti mums e-pastu, norādot visu būtisko informāciju, tostarp Tava pasūtījuma informāciju, e-pasta adresi un bojāto preču foto vai video.
Vai nosūti mums ziņu
Mēs atbildam uz visām ziņām 24 stundu laikā no pirmdienas līdz piektdienai. Uz visām nedēļas nogalē saņemtajām ziņām atbildam nākamajā darba dienā.