Palīdzība un informācija
Nosūti e-pastu ar tēmu "B2B konts" uz [email protected], norādot savu PVN maksātāja numuru un saites uz saviem sociālo mediju profiliem. Mēs izmantojam šo informāciju, lai pārliecinātos, ka Tu atbilsti biznesa klienta konta nosacījumiem.
Ja Tu mēģināji atiestatīt paroli, bet joprojām nevari ienākt savā kontā, lūdzu, mēģini izdzēst visas sīkdatnes, kas saistītas ar Bodymod, un iztīri sistēmas kešatmiņu. Ja Tu joprojām nevari piekļūt kontam, sazinies ar mūsu klientu atbalsta dienestu.
Lai dzēstu savu kontu, vienkārši dodies uz cilni "Privātuma iestatījumi" sadaļā "Mans profils". Lūdzu, ņem vērā, ka kontu nav iespējams dzēst, ja Tev ir aktīvi pasūtījumi vai atpakaļatgriešanas sūtījumi.
Lai atteiktos no ziņu saņemšanas, sadaļā "Mans konts" dodies uz cilni "Jaunumu saņemšana", izņem ķeksīti no lodziņa "Vispārējie jaunumi" un noklikšķini uz pogas "Iesniegt".
Nepieciešama papildu palīdzība?
Lūdzu, nosūti mums e-pastu, norādot visu būtisko informāciju, tostarp Tava pasūtījuma informāciju, e-pasta adresi un bojāto preču foto vai video.
Vai nosūti mums ziņu
Mēs atbildam uz visām ziņām 24 stundu laikā no pirmdienas līdz piektdienai. Uz visām nedēļas nogalē saņemtajām ziņām atbildam nākamajā darba dienā.